Onsdag onsdag..

Tjoho.
Kom nyss (eller ungefär nyss) hem från Västerås. Var inne med Emelie, Karin och Sandra. Nästan direkt när vi kom in åt vi på Vivaldi, deras pastasallad, alltså, MUMS. Haha. Man får kombinera sin egen sallad. På min blev de italiensk pasta, pickles,  kyckling, fetaost, groddar, gurka, paprika, currysås och lite till gott som jag inte kommer ihåg. ^^,
När vi gick på stan sen kändes det som vi hade jättebråttom, alla skulle till olika ställen.. Så vi splittra upp oss. Jag och karin gick å tittade på snowboardbrax till mig, måste köpa ett par innan vi drar till Sälen och nu har jag ju pengar så. Hittade iaf ett par snygga på stadium, men måste kolla runt lite innan jag köper. Hehe.
Slutade med att jag inte köpte ett skit ;( förutom salladen och en kaka å bon aqua på Pressbyrån innan vi tog tåget hem.

Imorrn ska jag och Karin (och kanske emelie?) in och titta på rättegången om det som hände på nyår.

Snart ska jag iväg och träna, hoppas det blir en bättre träning än den i måndags. Uh, den kändes så himla rörig. Menmenmen, vi hörs va, PUSsSsSss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0