Rättegång + stan

Vaknade runt 11.30. Hämtade upp Karin, Emelie och Elin vid 12.30. Vi åkte in till Tingsrätten i V-ås. Skulle titta på rättegången om det som hände på nyår.. Elin vittnade också. Satt där och kollade i typ 3 timmar eller nå, det var rätt segt. När vi var ute, utanför rättssalen, där vid typ receptionen kom de in typ 3 poliser och en kille som var handbojad, uh, då blir man ju rädd. Man börjar fundera vad han kan ha gjort.. Och tänk vad många dåliga människor de måste varit där inne, läskigt ju. :o
Menmen, när det var slut så gick vi lite på stan. Jag köpte vantar och pannband. När vi var klara med vår lilla rutt på stan så åkte jag, Emelie och Karin till Burger King och käkade. Stog i kö i typ en kvart och ändå var det bara en tant framför oss.. ;( Maten var inte lika god som sist heller.. så Burger king kan ta sig, hehe.
På E18 hem var det en jättelång bilkö från typ Rocklunda och framåt. Det visade sig att det hade skett en olycka på vägen mot Västerås, fyra bilar inblandade och massor av poliser å ambulanser. Otäckt såntdär. =/
När vi kom till Hallsta så stannade vi vid Sportringen, jag köpte ett par snowboardbrax jag provade tidigare idag, dom är helt okej. 
Nu ikväll åkte jag syrran å mamma förbi Pia, jag skulle låna hennes sjuksköterska dräkt till maskeradkryssningen jag å tjejerna ska på i november.. Jag lånade hem den och prova den, dock passa den inte så bra. Den var för stor och de såg helt enkelt inte bra ut (bild vågar jag inte ens lägga upp, haha).  Så jag får hitta på något annat till kryssningen, ha dårå en liten idé till. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0