Geisha dreams

Jag får typ nästan lite ryck typ ungefär eller nå..... Nästan klar med bloggen, men de jag stör mig mest på, vill inte försvinna. Tänkte ändra färg på ramen runt  "Om Linda" till svart, men det går ju inte! Eller jag klarar inte av det iaf. Så tänkte att jag tar bort skiten helt och hållet, men gör jag det blir det massa bugg och allt blir cp. Huhu.
Sen ska jag göra om headern också, den här ser ju typ suddig ut. Inte som jag vill, så de ska ändras. Sen är det typ bara lite smådetajler som också ska donas. Får se när det blir av.

Imorgon tar jag tåget till Jonas, eller rättare sagt till E-tuna. Jonas får hämta mig där, har ingen lust att sitta i E-tuna i 2 timmar å vänta på tågbyte. Så jäkla dåligt planerat av SJ. Mitt tåg kommer in till E-tuna 12.07, det tåget mot Jonas går 12.05. Tåget efter det går 14.05. Skitsegt.

Nu ska jag försöka avsluta och dra mig mot sängen, får se hur det går.

Baj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0