Helgen.

I fredags åkte jag & Jonas då in till V-ås. På kvällen bowlade vi, det var skoj. Jag tror jag vann. ;) Efter det tog vi det bara lugnt.

Lördagkvällen spenderade vi hos Karin med henne & Gusten. Vi spelade monopol. Till en början var jag helt bäst, fast sen vände det, och Karin vann. :( Men jag kom tvåa iallefall, höhö. När vi hade spelat klart var väl klockan sisådär runt 22.00 typ. Då åkte jag och Jonas å köpte en kebabtallrik på Lustigkullagrillen. Den var mums. :M

Igår, söndag var det match som gällde. Norrby - Köping. 6-3 till dom blev det. Huhu. Men vi var bra till och från, och så var vi ju bara 10 st. Hard work work.

Idag har det inte hänt speciellt mycket. Jonas skjutsa mig till träningen 18.00, efter det åkte han hem. Jag gick in i hallen och såg att vi bara var 5 st. Yeah. Så träningen ställdes in och jag gick hem. Det är bara en tidsfråga innan lagets läggs ner.

Nu ska jag tappa upp vatten i bubbelbadkaret.





Kommentarer
Postat av: karin

Lite bilder skulle inte skada! :)

2009-01-19 @ 20:10:27
URL: http://kkoskinen.blogg.se/
Postat av: Emelie

fyfan för dig som har bubbelbadkar :(

2009-01-19 @ 20:17:08
URL: http://emeliepetterssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0