Klockan natten..

Klockan är natten nu. Jag tittade precis klart på senaste avsnittet av Gossip girl, det är braaaa. Börjar 14.05 imorrn, så har väl inte direkt bråttom till att sova heller. Dessutom har Nina somnat i min säng, så måste flytta henne också. ^^
Idag hade vi oförberett prov på fotografiska bild lektionen. Man skulle ha 100 % rätt för att få G, jag faila på första frågan. Yess! Efter den lektionen hade vi Transport & spedition.
När jag hade slutat gick jag upp till farmor & farfar. Satt och pratade med farmor hur länge som helst kände det som,  det var mysigt. Hon ska till sjukhuset i uppsala på torsdag, hoppas allt går bra. 
Runt 15.30 drog jag och Emelie å gymma. Nu ikväll har jag varit helt slut i kroppen, somnade en liten vända tillochmed. 

Nu ska jag borsta tänderna, göra mig klar för sängen, flytta Nina, ringa bejb och sen sova. :)

Nattinatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0