Mah na ma na, du duu du du du.

Har precis färgat håret. Skymtades en liten utväxt som jag inte gillade.
Idag vaknade jag runt 11.30, gick upp och åt macka och tittade på nickelodeon (tecknat är bra, sha lalala la). Ringde Jonas en sväng också. Men när vi la på så somnade jag igen. Vaknade vid 13.15 typ. Gjorde mig iordning för skolan, engelska 14.05. Vi hade visst ett förhör, men de gick nog bra, eller nå.
Efter den lektionen skulle vi haft fotografisk bild, men läraren var sjuk. Sa Elin att Ida hade sagt iallefall, så jag gick hem efter engelskan.
Drog på innebandy sen. Nu har båda våra tränare hoppat av, så Linn H. får agera tränare nu. Kändes faktiskt bra det också.
När innebandyn var slut ringde pappa och frågade om jag ville sola. Han hade bokat tid i solariet vi har här i bostadsföreningen.  Så när jag kom hem sprang jag ner i grannlägenheten och solade 30 min. Känns mycket fräschare när man är brun.

Nu ska jag ta och ringa Jonas. :)

Tog bilden i helgen. Där se jag brun ut, dock är jag nog inte sådär brun i verkligheten. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0