Rubrik:

Magda från Coop smsa och fråga om jag kunde jobba idag, 14.30 - 21.15. Såklart ställer jag upp. Min februarilön kommer vara väldigt fiiiin.
Nu håller jag btw på att överföra det vi filmade i Sälen, från videokameran till dator. Har inte blivit av förrän nu för att jag inte haft sån sladd man behöver, men nu är det iaf inhandlat. Sen blir det att redigera de lite för att sen lägga ut den på youtube och här. Höhö.
Imorrn blir det skola till 11.10, sen ska jag förbi farmor, hon är hemma från sjukhuset igen. Efter det tar jag tåget till Jonas, blir en helg där för mig. :)
 
PhuwwSSsHeeJJ!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tycker jag med :M haha , perfekt till sommaren när man fått färg :D

2009-01-30 @ 13:48:07
URL: http://emeliepetterssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0