Schhlut på lovet

Idag började skolan igen.. Har en lektion på torsdagar, transport & spedition..
Efter den drog jag och Emelie till gymmet. Jag riktade in mig på överkroppen, för jag har äckligt träningsvärk i  arslet & låren sen gårdagens innebandyträning. :o
Efter vi hade gymmat fick jag sms av chefen.. Hon fråga om jag kunde jobba nu ikväll, och visst kunde jag det. Så jag kom hem därifrån för inte så länge sen. Ska även jobba imorrn kväll. Och på söndag (feting OB). ^^,
Nu ska jag typ duscha, ringa babe och plugga lite matte (prov imorrn tror jag). Efter det ska jag sova. Har satt upp ett mål att jag ska va i säng innan 00.00. Vi får se hur det går.


Ny termin, nytt schema. Inga lediga torsdagar längre. Buhuw.



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vilket lyxigt schema ändå!

Du har ju alltid sovmorgon. :P



Så var det inte när jag gick på gymnasiet. ^^



Nu på Universitetet har vi olika schema varje dag, imorgon går jag t.ex 11.30-18.30 med en timme rast nånstans där i mitten.

2009-01-08 @ 22:50:30
URL: http://jenniferelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0