Table lamp!

Har suttit och hållt på med Karins header och blogg ikväll. Såhär blev den: http://kkoskinen.blogg.se/. Blev den bra? Finns väl lite småfix kvar att göra, men det orkar jag inte just nu.
Idag åkte jag då in till V-ås, tog bussen eftersom jag missa tåget (gah).. Sandra & Emelie mötte upp mig när jag kom in till V-ås. Vi käkade på Spicy Hot. Efter det gick vi till Magic Lines, där Sandra piercade tungan. Känns som jag är den enda som inte har hål där nu, haha.
När hon hade piercat sig drog vi ut på Hälla, jag köpte en skrivbordslampa. När jag städade igår la jag verkligen märke till mig skrivbordslampa jag hade då, usch så ful.. verkligen.  Så kände mig nästan tvungen att köpa en ny, och så blev det.

Imorrn har jag match. Samling 10.00, jag känner att jag kommer vara pigg.. not.

Nu ska jag dona mig för sängen och sen ringa min sötnos om han inte somnat. :)


Sånhär lampa köpte jag, höhö!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0