Mums säger jag bara

Idag åkte min älskling hem igen. Han kom till mig efter jobbet i söndags.
Igår var vi in till V-ås, Jonas var på jobbintervju. Så får se vad det leder till. :) Vi åt även på Vivaldi igår, deras sallad, mums säger jag bara. När vi satt där och åt var det ett annat företag som Jonas också sökt till, som ringde. Så idag 14.00 var han också på intervju, medans jag gick på stan. Köpte en stickad kofta på rean på Gina. När jag hade strosat omkring i 1 h 30 min började jag bli lite orolig. Ofta en intervju tar så lång tid? Efter 2 h kom han iaf ut, visade sig att det var typ ett informationmöte för typ 8 st samtidigt. Företaget skulle iaf höra av sig senare i veckan.
Så runt 16.00 var mötet över, och jag skulle jobba 17.00. Hade inte ätit någonting sen frukosten heller, så vi gick till Subway och tryckte i oss en varsin macka innan vi åkte hem.
Hann iallefall till jobbet i tid, och idag gick tiden fort. Helt plötsligt var klockan 20.15, bara 45 min innan stängning, skönt.

Snart ska jag se på veckans avsnitt av Andra avenyn, hoppas det är spännande!

49 kr var bannemig denna sköna stickade cardigan värd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0