2008

Tänk om man inte hade sina underbara kompisar.. Då skulle inget av detta blivit av i år:

April
Sälen
- Åkte till Sälen med Elin, Ida & Gusten. En hel vecka. Det var helt sjukt kul faktiskt, saknar det.
Idol - En tripp till storstaden med Karin, Emelie & Sandra. Vår sångfågel Sandra sökte till Idol, dessvärre var juryn bajs.
Valborg -  Ett helt gäng drog till en stuga utanför Fagersta, drack och hade mkt kul!

Juni

Hultsfredfestivalen - Hur sammanfattar man Hultan kort då? Skulle kunna skriva massor. Men det får räcka med konserter, alkohol,  folket och SKIT. Haha!

Augusti

Turkiet  - Jag, Elin, Karin, Emelie & Sandra drog till Alanya, vår efterlängtade Turkietresa. Värme, alkohol och lite antibiotika för mig där på slutet. I helhet var det kanon. Blir troligen en resa nästa år också.

November

Halloweenkryssning - Blondinbellas halloweenkryssning. Jag som ett psykfall. Oj oj. Fest & dans hela natten. Dagen efter mådde jag verkligen som jag förtjänade! Haha.

Utöver allt dethär så får man inte glömma alla fester och mysiga kvällar vi haft.

Mums på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0