50 frågor

1. Hur mycket pengar har du på din mobil? 37 kr 49 öre.
2. Har du fått en kyss den senaste  veckan? Ja :)
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Nina
4. Hur lång är du? 1,76 typ.
5. Vilken är den senaste filmen du sett? Kommer inte ihåg. :S Haha. Var någon film på tv.
6. Hur löd ditt senaste sms? ”Hehe. Ja, exakt. Puss”
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Skickar oftast sms.
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Bor ihop.
9. När såg du senast din mamma? För 10 min sen.
10. Icke godkänt i något ämne? Enligt mina betyg så fick jag IG i näthandel B, men det är inskrivet fel. Hehe.
11. Mvg i något? Jodå
12. När vaknade du idag? Ca 15.00. Usch vad jag har vänt på dygnet. ^^
13. Vilken är din favoritplats? Mitt rum, tror ja. :p
14. Vilken plats föredrar du minst? Hm, något äckligt och skitigt ställe.
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? Säg det :O
16. Hur stor är din säng? 120 cm
17. Vad sover du i? Trollor
18. Hur många kuddar har du i sängen? 5st
19. Var har du bott/bor? 3 olika ställen i Hallsta baaa.
20. Tycker du om kinamat? Mums ja
21. Tycker du om kaffe? Ah det är gott.
22. Vad dricker du helst till frukost? Juice tror ja.
23. Kan du spela poker? Jodå
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? Nope.
25. Vill du ha barn? Självklart.
26. Kan du några andra språk än svenska? Engelska å lite ord på finska.
27. Har du någonsin åkt ambulans? Nae, men pappa fick agera ambulans en gång.
28. Föredrar du havet eller en bassäng? Båda är bra på sina vis. :p
29. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, småsaker, alkohol och olika resor typ. =)
30. Äger du dyrbara smycken? Mja, något kanske. Är inte direkt en smyckesmänniska.
31. Kan du rulla med tungan? Jao, vill du se?
32. Vem är den roligaste människan du känner? Den jag skrattat mest med är nog iallefall Karin. (:
33. Vad har du för ringsignal? The sounds – ego
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Jo, något finns det allt kvar.
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Presentsnöre. ^^
36. Kan du byta olja på bilen? Aldrig provat. ;p
37. Vilken var den senaste boken du läste? Haha, kommer inte ihåg. xD
38. Dansar du i bilen? För lång :(
39. När var du i kyrkan senast? På lucian
40. Hur många hål har du i öronen? 3 st
41. Har du någon piercing? Japp
42. Har du någon tatuering? Japp
43. Har du provat droger? Nej
44. Röka eller snusa? Kan hända på fyllan. :p
45. Hur gammal är den äldsta du kysst? Ömh, 84a.
46. Har du pojkvän/flickvän? Nje typ inte.
47. Har du ett bra sexliv? Du ska bara veta, hööhö.
48. Vad är ditt mobil nummer? Om jag vill att du ska ha det, så har du det säkert. =)
49. Vad ska du göra ikväll? Bara ta det lugnt.
50. Har du några syskon? Lillasyster Nina.

Kommentarer
Postat av: Karin

"32. Vem är den roligaste människan du känner? Den jag skrattat mest med är nog iallefall Karin. (:" Jag känner mej hedrad :D PUSS GULL

2008-12-23 @ 09:36:53
URL: http://kkoskinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0