God Jul !

Klockan är 02.40 nu. Dom senaste dagarna har jag vaknat runt 15.00, förutom idag då jag började jobba 15.00. Somnar gör jag väl runt 04.00 - 05.00.. Känns ju kanske mest ovärt egentligen. Så ska försöka vända tillbaka dygnet nu.

Förresten är det julafton idag, hööhö, God jul alla!

Fast såhär dålig julstämning har det nog aldrig varit tidigare, eller det finns ju typ ingen julstämning alls. Visst, lite adventsljusstakar i fönstren, men det är inget som man känner av lixom.

Jaja, får se om det blir ändring på det imorrn, om man kommer känna någon julkänsla. Då ska jag, Nina, mor & far åka upp till farmor & farfar tror jag. Eller om det var faster. Det visar sig. Hehe.

Förresten gillar jag samtalsämnet jag & Jonas hade i fånen nyss. Typ var vätskan i bajset tar vägen när man inte bajsar på jättelänge. =)

Nu ska jag flytta på Nina (som sover i min säng) och sedan gå och sova.


Dröm sött !

Kommentarer
Postat av: karin

meeeeeeeeeeen uuuusch! GOD JUL :D

2008-12-24 @ 09:09:55
URL: http://kkoskinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0