HAPPYFACE! !

Somsagt, vi var på banken idag. Jag fixade så att jag fick internetkonto.. Vi provade även logga in mig när vi var på banken, då såg jag att jag hade ett konto utöver mitt vanliga ungdomskonto! Det var kontot som jag hade körkortspengarna på, och där låg det 3200 kr!!! Så nu har jag mer pengar! Vilket resulterar att jag ska med på krogen ikväll ändå, haha :D

Uhf va glad jag blev när jag såg det.. Typ allt är löst, allt som jag ska köpas till Sälen osv. *lättad*

När vi hade varit på banken (jag, mamma, Nina), så gick vi till Stilmarks. Dom hade tydligen 50 % på alla veromoda kläder. Hittade ett par okej jeans, men tvekade och köpte dom inte. Men köpte ett par Björn Borg skor istället, gillar dom massor!


Visst tusan är dom snygga?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0