Helgen

I torsdags kväll kom Jonas hit, och han är kvar fortfarande. =)
I fredags blev det först skolan, sen hem å sov ett tag.. På kvällen drog jag, Jonas, kusin Jessie & hennes kompis till soptippsbacken och åkte pulka. Det var kul. Lagom svettig man var efter det, haha.

Igår, lördag hade jag match på morgonen. Norrby - Västerås IBK.. Vi vann, 3-2 till oss. Huhu, kändes jättebra. På kvällen kom Karin & Gusten förbi här, vi tog det lugnt och spelade lite poker. =)

Idag har jag jobbat, 12.00 - 16.00.. Känns som jag lämnar Jonas ensam här hemma hela tiden. :O Hehe. Gick iaf bra att jobba, trots att polisalarmet tydligen hade gått? Men men, det löste sig. ^^,

Nu ska jag förflytta mig från datorn.

Ciaaaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0