Imorrn drar vi!

Nu är Jonas här. :) Han ligger i min säng och typ sover.. Eller vilar kanske, hehe.

Var ju lagom svårt att hitta till Tuna Park idag, svängde av en avfart för tidigt, åkte genom industriområden men till slut kom vi fram iaf. ^^ 

Efter det åkte vi och hämta Jonas, tåget var lite försenat och det var askallt att stå där på perrongen, dumma tåg! :o

Nu ikväll har vi lämnat våra brädor, skidor & skor till Gusten. Han har en takbox på sin bil, så vi slipper ha dom i bagageutrymmet i min bil. Kommer nog vara lagom jättefullt där med våra saker.

Förövrigt har jag inte börjat packat än.. Kanske är dags nu. ;p


Bjuder på en bild som Nina tog idag när jag hade tankat. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0