Jojulolafoftotonon

Kände för lite rövarspråk, apropå rubriken. Höhö.

Vi åkte till faster idag. Blev julafton med farmor, farfar, faster, hennes man och kusinerna. Som vanligt typ. Hehe.
Men i år var det Nina som var jultomte, haha. Men det gjorde hon bra.

Och så fick jag lite julklappar å. Jag och Nina fick trådlös router till internet, så nu kan hon iaf sitta vid sin bärbara dator, så jag slipper ha henne här inne vid min dator. Sen fick jag småsaker som tvål & bodylotion set, newbody strumpor, smink, en mysig filt, choklad, fransk manikyr set och en potatisskalare av jessie? Haha :D Sen fick jag som vanligt pengar också.

Haha, och nu försöker FULLA Emelie att få med mig på krogen också.. Jag är lite halvt sugen asså. :D Men får se hur de blir med det.

Nu ska jag kolla igenom mina julklappar.



Jessie & tomten             Jag                      Lillesyrran                  Elize & tomten
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Man går inte på krogen på julafton linda! Bryt inga mönster nu!

2008-12-24 @ 23:43:42
URL: http://kkoskinen.blogg.se/
Postat av: jonas

Håller med Karin;)

2008-12-24 @ 23:59:25
URL: http://hejjonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0