Krogen blev det.

Nu är jag lite på styret.. Men SÅ full är jag inte iaf. Hehe.
Blev då krogen ikväll, för mig, Elin och Ida. Fira guldet va? ;) haha
Iallefall, hade träning 18.00 - 19.30.. När vi slutar den så fick vi våra träningsställ.. Prasselbyxor och tröja ni vet, hehehe.
Fast jag hade ju inga pengar med mig, så blev att åka hem å hämta bankkortet, för att sen åka till banken å ta ut pengar, sen åkte jag å betala det.. 480 kr... inget jag hade räknat med att betala denna månad.. Måste betala min studentmössa + mjukisar också, typ 900kr Ggggggg.. lagom segt..
Men iallefall, vid 19.45 eller nå, så ringde Elin och frågade om jag fortfarande skulle med på krogen.. Å det hade jag ju glömt :O haha. Men inte bangar jag heller.. Hoppa in i duschen, fixa mig och dona.. Sen blev det 21.00 bussen in till V-ås. Lite halvstressigt men hann iaf.
Vi var väl inne på konrad vid 21.30, var typ 10 pers där sammanlagt då :O haha. Men sen droppa det in folk hela tiden. Blev en kul kväll. :) Massor av dans med sötisarna. =)


Är det bara jag som tycker att jag ser väldigt liten ut på bilden,
trots att den är tagen idag? ^^


Kommentarer
Postat av: Karin

du är inte så stor som du tror!

2008-12-11 @ 11:19:07
URL: http://kkoskinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0