Lite trögt..

Har inte blivit av nå bloggande nu när Jonas varit här. Har inte riktigt orkat. Men iaf, här kommer ett inlägg. =)
Jag och Jonas har väl inte direkt gjort så mycket ansträngade, förutom en promenad på ca 2 ½ timma i måndags. Vi tog med min kamera och stativet och gick ut å gick. Blev några fina bilder på en upplyst sluss bland annat.
När vi kom hem så var vi typ mest genomfrysna.. Så vi hoppade ner i vårat bubbelbadkar och låg där ett bra tag, mycket skönt (sen fick man ju även rakning av benen också, haha)!

I tisdags när jag var i skolan så gjorde jag klart allt i Affärsutveckling A och Praktisk marknadsföring C, så nu är dom kurserna överstökade. Kul att jag bara har en lektion på tisdagar nu, fotografisk bild 08.45 - 09.45..  Mina onsdagar framöver kommer jag börja 13.35 och slutar 16.50. ^^,

Förresten ringde Gusten mig nyss... "Hej, jag kommer från polismyndigheten.. Är det du som är Linda?" Sen fortsatte han prata.. Och inte hörde jag att de va han heller. Men efter ett tag hörde jag Karin skratta i bakgrunden.. Men fy va rädd jag blev där ett tag. :O Dumma Gusten, haha.

  

Kommentarer
Postat av: Karin

hahah JAJA nu är de krig :D:D men lite kul visst?

2008-12-03 @ 20:26:05
URL: http://kkoskinen.blogg.se/
Postat av: emelie

HAHA gick du på det ?! :D Han ringde mig också och sa samma sak och efter att han sagt "är det du som är emelie" , då sa jag ja, är det du som är carl fredrik gustavsson? han ba HUR FAAN visste du att det va jag ?! Haha token ringde inte ens skyddat...

2008-12-03 @ 22:07:05
URL: http://emeliepetterssson.blogg.se/
Postat av: GUz

1-0 till mig :D

BRING IT ! :D

2008-12-05 @ 09:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0