Nåttsåntdärnt Conny!

Gick bra att jobba idag, även om jag var lite trött. Nu ikväll har jag färgat håret, himla skönt att bli av med utväxten.. Även om det inte var speciellt mycket. Skönt med nyfärgat hår också, känns fräscht.
Imorgon har jag somsagt bara en lektion på morgonen. Efter det ska jag följa med Sandra på affärsutvecklingen, sen ska vi åka in till V-ås och köpa julklappar. =)

Just ja, Elin frågade mig om jag ville följa med på studentkryssningen i april. Hon hade tydligen bokat med Ida, Cassa & Felle, fast Felle ville inte följa med längre, så då kunde jag ta hennes plats.
Vi andra hade ju tänkt boka förut, men de va ju ingen som sålde biljetter då, eller dom va slut. /: Så jag får väl passa på att åka med Elin, Ida & Cassa nu när de finns en plats i deras hyttar. =) Långt kvar tills dess, men ska iaf bli massa skoj!

Så här ser mitt schema ut nu, halvslappt eller vad? ;)



Kommentarer
Postat av: emelie

Haha ja köp spray du :D Men jag tror faktist inte det hjälper :O Va glad att du har körkort !

2008-12-09 @ 07:54:46
URL: http://emeliepetterssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0