Nu är det jullov!

Och lov har vi tills torsdag 8 Januari. Dock har jag inte insett att vi har lov än. Haha.

På avslutningen idag samlades hela skolan i forum, det sjöngs lite osv, sen säger en av rektorerna att hon ville ha upp alla tjejer som vann basket DM. Usch, jag som har scenskräck. Haha, men vi tjejer gick upp på scenen och tog emot en chokladmedalj och en Kantzowska-väska var. Dock var ju väskan oerhört ful, men det var kul iallefall.

Snart ska jag ner till banken med mamma. Jag ska kolla upp lite om internet konto. Verkar bekvämt att ha. Sen ska jag betala mina fakturor också..

Senare kanske jag ska följa med mor, far & Nina till Västerås. Käka lite och gå på Ikea.
Efter det kanskekanske jag ska skjutsa Karin till V-ås, hon, Emelie, Bobo å nå fler ska ut på krogen.. Dock orkar jag inte följa med, vill vara pigg imorgon, då farmor har 70-års fest. Dessutom vill jag inte lägga mina sista pengar på att festa heller.

Ciaao

Kommentarer
Postat av: karin

hahhahahhahahhahahhahahhaha du ska visst me på krogen GULL! Du lär ju ändra ditt inlägg eller skriva ett nytt :D::D Ses kl 5!

2008-12-19 @ 12:34:49
URL: http://kkoskinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0