Packlista till Sälen

Det blev inge krogen för mig idag. Karin ville inte följa med, och sen blev det för sent för att börja dricka, fixa å dona. Så struntade i det.

Försökte mig på att installera den sladdlösa routern till internet.. Men fick typ damp och det ville verkligen inte gå. Det sket sig helt och hållet. Får hoppas någon annan datorkunnig person kan fixa det.

Nu är jag iaf klar med min packlista till Sälen.. Eller jag tror att den är klar, men kommer säkert tillkomma lite stuffs på listan. =)

Packlista

Necessären
Öronproppar, Resorb, Ipren, Tandborste, tandkräm, Smink, P-piller, Schampo, balsam, Rakhyvel, Hudlotion, Dimor, Tops, Hårspännen, Smycken, Borste, Nagelfil, Plattång

Mat
Mjukost, Bröd, Nudlar? (kommer dela maten med Jonas, så allt är inte bestämt här än)

Kläder
Linnen, Jeans, Mjukisdress, Tröjor,  Nyårsklänningen, BH, Trosor, Strumpor, Bikini, Leggins, Partykläder, Snowboardbrax, Mössa, Halsduk, Vantar, Underställ, Tunna jackan?

Övrigt
Kylbox, Liten spegel, CD-spelare + skivor, Handduk, Snowboarden + skor, Snowblades + pjäxor, vinterskor, Kamera, Kamera- & mobilladdare, Alkohol, Sängkläder

Ser du något jag glömt?

Förresten längtar jag som fan! :D

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Pengar och mobiltelefon? :P

2008-12-25 @ 20:36:11
URL: http://jenniferelisabeth.blogg.se/
Postat av: emelie

halla, kondomer? ;)

2008-12-25 @ 23:57:06
URL: http://emeliepetterssson.blogg.se/
Postat av: jonas

varför ska hon ha kondomer?:( ;)

2008-12-26 @ 03:53:37
URL: http://hejjonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0