Pepparkaksbakning

Idag gick jag upp vid 14.00 cirka. Skönt att sova länge. Städade mitt rum och donade lite, sen åkte jag och hämta Karin vid 17.00. Vi åkte till Ica och handla fläskfile, potatisgratäng och annat gott.
Åkte hem till Karin och lagade maten. Jag undrar om jag krydda köttet väldigt konstigt, eller om det var gammalt.... Det smakade iaf ägg om det. :O Men i övrigt var det gott.
Efter att vi hade ätit så sminkade vi varandra. Väääldigt överdrivet vill jag lova, haha. Men det var skoj iaf. =)
Runt 21.00 kom Gusten då bakade vi pepparkakor, längesen man gjorde det. Åt massor av deg också, mums. Haha.

Nä, ska nog sova nu. Eller snart iaf. Hehe.


Nattinatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0