Skola + V-ås

Efter att vi sluta skolan idag så åkte jag & Sandra in till V-ås. Jag köpte julklapp till Elize, ett kit med spraypennor, mallar å sånt. Köpte även julklappar åt Jonas, fast vad jag köpte skriver jag inte här. ;)
 Nu är jag klar med all julklappsshopping, känns inte alls som det, men tokigt nog är jag det. Hehe. Skönt är det iaf. :M

Köpte även lite smågrejer till mig själv, en töjning (se bild), lösögonfransar och två rakhyvlar som är till för ögonbrynen (funkar perfa). Höhö.

Nu ska jag se massa mera Gossip girl.



Kommentarer
Postat av: Karin

Har inte råd med backarna i sälen så ja ska inte åka!

2008-12-10 @ 07:21:21
URL: http://kkoskinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0