Bröt av nyckeln =O

Jobbade idag med, 16.00 - 20.00. Vid 19.30 skulle jag räkna två av de kassor som inte skulle användas nå mer på kvällen. När jag ska låsa upp den ena kassan lyckas jag ha av nyckeln??! Så halva nyckeln satt fortfarande kvar i låset, haha. Sen upptäckte jag att det var fel nyckel på knippan som jag hade tänkt låsa upp med också. ^^ Så där stod jag med en halv nyckel (som jag btw inte vet var den går) och ett lås, där en halv nyckel satt fast i. Fick lite halvt panik ett tag, men tyckte mest de va lite kul. ^^ Men efter pillande med gem i nyckelhålet så fick jag till slut ut nyckelbiten som satt fast där. Låste upp kassorna och räknade dom.

När jag slutade kom Karin till Coop, vi handlade lite, sen gick vi hem till mig. Jag åt och dona, sen åkte vi till V-ås och hämtade Gusten. Efter det åkte vi till Sosso & Matte i Sura. Vi åt grönsaker, dipp och popkorn och tittade på filmen Enchanted, en tecknad och otecknad familje-, äventyrs-, komedi-, fantasifilm. Den va typ dålig, så man skratta åt den. ^^, Så egentligen kan man väl säga att den va bra. Höhö.
Vi tog massor av roliga porträttbilder också, men vet inte om jag vågar lägga upp någon av de bilderna. Haha. ;D

Runt 01.00 åkte vi hem. Snöade som sjutton i Sura och var riktigt halt.

Men mycket trevlig kväll var det, trots att jag var det femte hjulet :( haha.


Lite pics finns på http://Ljansson.bilddagboken.se/
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0