Back to school.

Och så var det måndag och skola igen. Tiden går så fort.. Men himla mysigt har jag haft hos Jonas. (: Ville helst bara stanna kvar där igår, istället för att ta tåget hem..
Innan jag åkte hem igår så var jag & Jonas på Taxinge marknad, det var mys, så härlig stämning med julmarknad. Blev ju bara mysigare när det blev mörkare ute också,  med ljusbelysningen och snö.
Jag köpte lite grejer där också, glögg (som var väldigt god faktiskt :O), godis och julklapp tíll mamma, farmor & farfar. Hm, har för mig att jag köpte nå mer, men det kanske jag inte gjorde. Hehe.
Nu börjar snart min matte, huhu.

Bye!

Kommentarer
Postat av: Karin

Du köpte en stav till mej har jag för mej ;)

2008-11-24 @ 11:28:19
URL: http://kkoskinen.blogg.se/
Postat av: jonas

ja, det hoppas jag också.:) ja, det ska vi verkligen!

2008-11-24 @ 15:58:37
URL: http://hejjonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0