Hemma från kryssningen

Såhär bakis har jag inte varit på år och dagar.. Vaknade runt 10.00, då var jag nog fortfarande full, eftersom jag inte kände nå bakiskänslor då. Låg och halvsov i hytten till typ 14.00, då jävlar började det.. Usch efter det har jag mått illa hela dagen. Känns som man ska spy närsomhelst. ^^
Menmen, man mår väl som man förtjänar. T
Men till kvällen då, det var jättekul faktiskt. Efter att vi hade lagt in våra grejor i hytten, så utforskade vi båten. Det visade sig att det fanns gratis sminkning. Så det utnyttjade jag, så jag slapp sminka mig själv. Haha. Fast vet inte riktigt om resultatet såg så professionellt ut, men de dög allt.
Efter det så hade Blondinbella ordnat med välkomst champagne. Hehe, så vi hälsade på henne och hennes sällskap och drack champagne med dom. Dom var trevliga.
Vid 21.30 gick vi och åt buffé. Inte riktigt värt pengarna tycker jag dådå.. Visst, det var gott, men inte tillräckligt för de pengarna.
Sen blev det ut och partaja på båten, jag och emelie gick och la oss runt 05.00 tror jag. Då låg dom andra redan och sov, höhö.  

Finns mer bilder på min & Karins bilddagbok.
http://Ljansson.bilddagboken.se  
http://BKLK.bilddagboken.se.

Pussåhej





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0