Mmmm

Det är kallt här inne, jag fryser, huhu.
Idag drog jag, Karin, Emelie & Sandra in en sväng till V-ås efter skolan. Jag köpte lite grejer till halloweenkryssningen vi ska på 13 november (med Blondinbella, heheheh ;). Det ska bli riktigt jävla kul iaf. Båten går runt 18-19.. Sen ska vi äta buffe 21.30 (visseligen lite sent, men vi kan ju festa natten lång efter de), iallafall, på buffen får vi äta och dricka hur mycket vin/öl vi vill. Huhu, hur ska det gå? ;D
När jag kom hem från Västerås så drog jag på träning direkt, skönt.
Efter träningen åkte jag hem å duscha och käkade, sen ringde jag och prata lite med Jonas. Idag blev de dock ett kort samtal mot igår, haha 1 timma och 43 minuter tror jag vi prata då. =)
Nu är jag trött också. Funderar på att gå och lägga mig, men så kommer det ju inte bli.
Tror jag nog ska se några avsnitt av Gossip girl nu istället för att sova, hehe.
Have it gooood pipol (karins stavning ;)

Kommentarer
Postat av: Karin

hahaha ja men inge fel på den inte :D

2008-11-05 @ 21:35:48
URL: http://kkoskinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0