Rrrubrik..

Haha vadå dålig fantasi man har om vad man ska skriva som rubriknamn..

Torsdag = Ledig från skolan.. Så jag tog en lång sovmorgon idag, gick väl upp runt 12.30.
Donade lite mat och sen tog jag det bara lugnt. Vid 16.30 gick jag ner till jobbet. Jobbade mellan 17.00 - 21.15.
När jag slutat såg jag att jag fått sms av mamma. Hon fråga om jag var sugen på pizza, för hon ville ha. Men vi struntade i pizzan och åt strips, bea och ketchup när jag kom hem istället, gott. Höhö.
Imorrn ska vi iväg till Västerås med internationella matlagningskursen och äta 3-rätters på wenströmska (tror jag det var). Ska typ få se hur dom har det i köket och så. Om jag förstod rätt iaf. Hehe. Om ni får chansen att välja internationell matlagning som individuellt val, så rekomenderar jag det. Skön kurs som fan, laga mat och få betyg på det.. Inget teoretisk alls, skitskönt.
Imorrn kommer Jonas hit också, myspöööjk. Vi får se vad vi hittar på i helgen. =)
Puss och hej

 
Min och mammas exklusiva kvällsmat :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0