Sacomässan + shopping

Hej & hopp.
Imorse gick jag & Jonas upp ca 7.00. Det var väl sisådär jättelagom segt.. Bajstrött var man. :o Menmen, vi pallrade oss upp och gick till bussen. Skulle ju på Saco mässan i Älvsjö idag. Åkte dit och mötte upp Karin, Emelie & Sandra där (som åkte buss dit med skolan). Vi gick runt lite, samlade på oss lite skräp, och sen gick vi på en semenarie "Säg vem du är så ska jag säga vad du passar till". Det var väl inte direkt så jätteintressant.
Efter det tyckte jag att hela stället va tråkigt, så jag och Jonas tog pendeltåget till Sthlm och började shoppa. Jag köpte en stekhet mössa på Topman, en väska från Vedins, skor på någon skoaffär, och en t-shirt på t-shirt store. Bilder på det hela lägger jag ut sen när jag kommit hem från Jonas.
Förresten tittade vi på Saw 5 igår kväll.. Lika rå och äcklig som alla andra Saw-filmer. Jag ville nästan stänga av filmen efter 10 min, usch fyfan va äckligt de va i början där.
Man måste ha sett de tidigare filmerna av Saw för att förstå denna också.. Eller det underlättar väldigt mycket iaf.

Nu ska vi snart ner och äta tacos, mums. :M

Puss i påsk


Kommentarer
Postat av: emelie

nog fan är saw filmerna äckliga ! Hatar dom verkligen men jag bara måste se dom ändå haha. Du vet väl själv hur sabbad jag är i huvet av allt jag sett på tv :D haha

2008-11-22 @ 21:57:10
URL: http://emeliepetterssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0