Skit mobil..

Kom precis hem hit till huset, tänkte ta en sväng förbi här innan jag åker till my new home i lägenheten. Vi har haft matlagning nyss, var sista gången idag. Nästa tisdag har vi bara samling och ska få veta våra betyg i den kursen. Hehe.
Och min mobil, den kan man typ slänga någonstans.. Ljudet, eller högtalarna har slutat fungera helt plötsligt. Så blir väl att lämna in den på lagning så småningom.
Uh, och så börjar jag bli sjuk igen tror jag.. Ont i halsen, huhu. Har match imorrn, ska vara med på den så gott jag kan.. Sen kryssningen på torsdag, massa supa, inte bra för imunförsvaret. Hehe. Efter det får jag väl ta det lugnt.
Nä, nu ska jag kila till lägenheten. Finns på min braiga mobil!
Puss i påsk
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0