Viking

Höhö, ni vet Viking?  Två personer slår varandra med knyten näve på armen, varannan gång, så hårt tills den ena bangar?  
Det körde lillsyrran och hennes kompis igår i skolan. Tror ni inte hon tog i så hårt så hennes långfinger bröts? Haha väldigt duktigtNina. Hennes gips ser väldigt kul ut också, bara gips på fulfingret.
Nu sitter jag på lektion, affärsutveckling. Egentligen vill jag bara jobba på, så jag blir klar med kursen så jag slipper den.. Men Sten kommer ju aldrig å hjälper, huehue.

Äsch nu ska jag skrika lite efter han.

Tjohej

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahhahahahahahha nej du skojjar? Bröt hon fingret? :O

2008-11-25 @ 12:13:56
URL: http://kko's

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0