Idol 2009 blev det

Joppjopp, det blev somsagt Idol 2009 i Stockholm idag. Vi åkte från Sandra 02.00, till Stockholm kom vi, men jösses va svårt vi hade för att hitta till Hovet (bredvid Globen). ^^ Men till slut kom vi dit iaf. Klockan var väl typ 05.00 eller nå när vi till slut stog i kön.
Kallt var det, så tur att jag tog med dunjackan, höhö. När klockan började närma sig 09.00 typ så började Karin klaga på växtverk. Ajaj. Och att de va drygt att stå i kön, vilket jag också tyckte. Så vi hoppa ur kön, haha. Satte oss i solen ett bra tag. Det var ju trots allt bara Sandra som skulle söka på riktigt. När jag och Karin tröttnade på att sitta på den kalla asfalten i solen så gick vi till bilen och sov. Haha, värd resa för oss kan man fråga sig? Men till och från var det faktiskt kul. Sånglekar med Karin osv. ;D
När vi var påväg hem så stannade vi i V-ås, käkade tjockispizza på Indiana på Erikslund, mumma vad gott! Sen åkte vi hem. Vid typ 20.00 så gick jag till Karin, trött som en gnu, men ville ändå hitta på något. Så vi satte oss på hennes balkong, tog en grogg och spelade kort. Softish.

Tjolahopp!

Kommentarer
Postat av: Emelie

ganska mycket, mycket över 100 har jag för mig

2009-04-26 @ 19:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0