Jobbjobbjobb

Uppe relativt tidigt idag, eftersom jag börjar jobba 12.00, slutar gör jag 20.00.
Har precis ätit lite frulle, blev lite smoothie som var kvar sen igår, och macka till det. Satt i vardagsrummet med Nina, hon ligger på soffan och är typ massvis med sjuk. Hon har haft feber sen i måndags och inatt kräktes hon. :O Blä.. Å jag är rädd för att jag ska bli smittad, det vill jag verkligen inte! Ska ju till min bejb i helgen, de vill jag inte missa. Sen skulle jag ju förlora massa jobbtid, vilket resulterar i mindre pengar, vilket blir tråkigt, haha.
Nu ska jag klä på mig och gå till jobbet.

Bjuder på en bild från när jag, Nina och mamma var med på Damrallyt i somras.
(Såklart körde jag pärlan. ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0