lite gym, lite skola, lite praktik å så

Blev en sväng till gymmet nu ikväll, slet med mig lillsyrran och vi mötte upp Emelie där. Sprang på bandet ett bra tag, himla skönt att få upp flåset och bli trött! Det känns jättebra efteråt också, slut i kroppen, på ett bra sätt, höhö.
När vi skulle dra från gymmet så stanna jag och Nina utanför med Emelie som skulle röka. Då kommer först en silvrig saab och efter den en polisbil in på parkeringen där. Vi märkte sen att ena baklampan på saaben var sönder, så de va nog därför polisen stanna den bilen. Sen kom jag och tänka på blinkersen på vår bil som jag körde dit i.. Den typ blinkade übersnabbt på kontrollpanelen, istället för vanlig takt. Så när polisen körde iväg satte jag igång varningsblinkersen och tittade efter om alla funkade, och såklart var det en som var sönder.  Dessutom börjar avgasröret pajja, bra bil ja (Y). Så när vi skulle åka hem var jag lite orolig att polisen skulle se oss, men hände iaf inget. Hehe. Pappa får ta och dona bilen.

Idag gick vi till skolan 08.45 eftersom Nils-bertil (svenska och engelskalärare) sa till mig, Sandra och Adam förra onsdagen att vi skulle ha samtal med han. Typ prata om vad vi måste göra hemma i kurserna, under praktiken och så.. Men tror ni han var där eller? Nope. Skitsegt. Så vi satt i skolan till typ 09.30 och gick sen ner till terminalen och tog bussen in till praktiken i V-ås.

Chefen på Lagerhaus idag: Du, Linda, har du fått ditt sommarjobbschema på coop än?
Jag: Naej, det har jag inte.
Chefen: Yes! Då är jag ute först.

Jahopp, så blir nog iaf lite jobb på Lagerhaus i sommar. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0