Sunshine reggae

Blev som sagt Silk igår. Förkröket hölls hos Elin, trevligttrevligt. Sen åkte vi in till V-ås med 23.00 bussen. Dåligt att det går buss så väldigt sällan på lördagar. Går en 20.00 och 23.00. Skulle vara bra med en typ 22.00 tycker jag. :P
När vi kom dit så började Mikael Ahlfors och hans band spela, så vi stod där och lyssna ett tag. Dom va helt okej. =)
Nu idag är jag lite bakis, eller typ lite illamående. ^^ Hoppas det går över snart, för jag ska jobba idag. 17 - 21.15. xD

Jag saknar min bejb som är hemma i Nykvarn! Komsi.



Hittade lite bilder från igår på Silks hemsida.

Bandet.

Elin & Ida. =)

Å en bild på mig och Karin. :) Jag ser dock ut som en mupp, haha.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Saknar dig massor älsk

2009-04-05 @ 14:11:04
URL: http://hejjonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0