Studentkryssning imorrn

Blev visst ett litet glapp på att skriva blogg sen sist.
I onsdags innan jag åkte in till praktiken så mötte jag upp Karin och Emelie i skolan. Betalade balavgiften, 1600 kr, tjopp tjopp sa dom pengarna. Fast det är då för mig och Jonas (800 kr var), han hade inte pengar på sig så jag la ut så länge. Men bra att det är betalt nu iaf. Det  är 15 Maj balen äger rum, ska bli så trevligt. (: hehe
Nu ikväll har jag bara tagit det lugnt, imorgon bär det ju faktiskt av på studentkryssning med Elin, Ida och Cassa + massa andra. Det ska bli roligt. (= Kryssningsbussen åker från V-ås 15.00, så jag tar bussen 14.00 från Hallsta till V-ås och möter upp dom andra där.
Nu måste jag packa inför morgondagen. Vet inte riktigt vad jag ska ha på mig. >_<

Tjohejsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0