Partaj

Hallåhallå. Nu är jag hos Jonas, ligger i hans säng med bärbara datorn. Igår blev det utgång för hela slanten. Fast först blev det påskmat här, jättegott. Sen tog vi bussen in till Södertälje, till Martin. Där var det några stycken som redan börjat förfesta. Blev att spela lite NHL. Jag gjorde ett mål, haha nybörjartur? 
Innan vi skulle gå ner till Stanleys så frågade Sara om jag istället ville följa med henne och några till Olearys. Så jag lämnade Jonas och hängde med dom istället, höhö. Det var trevligt. =) Fast efter ett tag på Olearys så bestämdes det att vi skulle gå till Stanleys istället. När vi skulle hämta jackorna så hade jag tappat min garderobslapp, fick lite panik där ett tag, fast hon i garderoben var snäll och gav mig min jacka ändå. Annars brukar det ju vara så att man får vänta till sist.
På Stanleys blev de mycket dans och skoj, haha blev nog rättså full. xD Men har iaf sluppit bli så jättebakis idag iaf.

Senare idag blir det fotboll med lite folk, fast för min del blir det väl bara att sitta och njuta i solen. =)

Tjotjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0