The world around you

Hallo. Tryckte nyss i mig en chickenbits barnmeny från Lustigkullagrillen, nyttig, jajemensan. Jonas ville ha kebab så fick bli lite fettomat.
Imorse hade jag NP i engelska B writing. 1 och ½ sida renskrivet för hand, hehe, fjuttigt va? Men tankarna och energin tog slut så orkade inte skriva nå mer.
Vid 10.30 typ så åkte jag med pappa och Nina in till V-ås. Hälsade på farmor en snabbis innan jag skulle till praktiken. Idag var hon verkligen svag. Orkade knappt prata. :/  Det var riktigt jobbigt. Men imorrn ska hon få flytta från V-ås sjukhus till Ädelstenen i Hallsta, ett vårdhem typ. Skönt att ha närmre till henne.
När vi hade varit på sjukhuset så skjutsade pappa mig till Lagerhaus. Var segt att jobba idag, fast de inte var lika länge som vanligt.. Men det gick bra iaf.

Elize, Nina, farmor och jag. En bild från Januari i år. Bli frisk nu! <3

Kommentarer
Postat av: karin

Får milla ta väl hand om henne :)

2009-04-29 @ 18:04:30
URL: http://kkoskinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0