Take a little time

Här sitter jag, precis kommit upp ur badet. Lyssnar på musik i Spotify som Jonas fixade till mig häromdagen, himla bra program det, gillart!
I tisdags kom min älskling till mig. I onsdags hade jag studiedag, så jag, Jonas & Nina hade tänkt åka och hälsa på farmor som ligger på lassarettet. Men hon var så trött, så vi gjorde inte det. :/ Det har gått så fort.. Från så bra, till dålig. Krya nu älskade farmor!
 På onsdag kväll började Jonas må dåligt, illamående och feber, uschauscha. Så idag, efter att jag hade varit i skolan på förberedande inför writing nationella, så skjutsade jag min älsk till E-tuna, så han slapp sitta där på station och vänta på tågbyte. När jag hade lämnat av han vid hans tåg och jag skulle åka, så gick det inte att vrida om bilnyckeln i startlåset (hade vår familjs kompis bil), usch då fick jag typ panik.. Trodde jag hade haft sönder något eller nå, för de gick verkligen inte att starta bilen. Men jag ringde Jonas och han sa att de nog bara var rattlåset, och så var det ju också såklart! Bara röra lite på ratten, sen starta bilen. ^^  
Sen åkte jag direkt från E-tuna till V-ås till praktiken. Var väl där till 14.00 eller nå.

Förresten så har våran kissemiss fått ett nytt hem, hos min morbror! För här kan han inte bo, han mjauar och gör väsen hela nätterna. Å hos morbror så får han gå ut, så där skulle han nog trivas mycket bättre. Hoppas bara Misse och hans katt kommer överens.

Och förresten igen, om jag inte hinner bli sjuk (kanske smittad av Jonas) så åker vi till Idol imorgon natt. Så praktik, jobb, hem till Sandra, sova, sen åka på natten som gäller isåfall.


Kommentarer
Postat av: karin

klart vi åker inatt!

2009-04-24 @ 08:03:04
URL: http://kkoskinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0