Time of your song

Igår när jag fortfarande var hos Jonas ringde Emelie och Karin. Dom höll på med deras projektarbete.. Då kom jag på att jag hade mitt projektarbete kvar att göra, stresss?! Det skulle in idag, enligt dom.. Men jag hade för mig att det var imorrn onsdag det skulle in, och så var det också (fick jag reda på idag), men jag antog att det skulle in idag som dom sa. :P Så igår när jag och Jonas kom hem hit till mig så satt jag igång med projektarbetet. Satt från 21.00 till 02.30. Blev iaf klar med allt då, lättad. När jag skulle skicka word dokumentet till min hotmail (är tvungen att skriva ut i skolan), så får inte det plats i mejlet? Nehene, dokumentet var för stort. Jag la in det på mitt usb-minne istället, smarta grejer det.
När jag väl hade tagit mig från datorn och skulle sova, så kunde jag inte sova! Så jäkla drygt att bara ligga och vända på sig och lyssna på alla småljud. Men fick väl typ två timmars sömn iaf, innan jag skulle upp igen.
Jag, Emelie & Karin möttes i skolan 08.40 och skrev ut, samt lämna våra projekt. Egentligen skulle jag ju in till praktiken efter, men jag skulle nog inte klara en hel dag där inne, var såå trött. Jag gick istället hem och ringde till Lagerhaus och sa att jag inte skulle komma idag. Sen somnade jag ett tag bredvid Jonas, det var behövligt!

Nu blir det duschen och sen Andra avenyn!

Love you maaah booyy (:

Tjofläng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0