Mumsig frukost

När jag och Jonas vaknade imorse funderade vi på om vi ville ha fruktsmoothie eller äggmackor till frukost. Kunde inte bestämma oss för vilket, så fick bli både och, haha. Så det blev att gå upp och starta äggkokaren, samt ta fram mixern. Blev lite allt möjligt i den smoothien, som banan, vindruvor, frysta björnbär, jordgubbar, yougurt och lite glass. Den blev god. =)
Under frukosten så ringde mamma mig, hon frågade om det var idag Jonas skulle åka hem, och jo de är det (eftersom jag jobbar imorrn & fredag). Så hon sa att jag skulle gå in till hennes sovrum och titta i byrålådan. Där i låg det tre påskägg. ;D Ett till mig, ett till Nina och ett till Jonas. =) Hon tyckte vi kunde få dom lite i förskott eftersom Jonas åker hem idag. Hehe.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0