Hemma från kryssning!

Nu är jag hemma från kryssningen. Tog precis en varm dusch, massa skönt.
Gårdagen då, studentkryssning på Galaxy båten. Fy tusan va kul det var! Sjukt mycket folk, och av det typ 98 % som tar studenten nu i år.
När vi kom till terminalen i Värtahamnen fick vi reda på att vi skulle vänta där i 2 timmar tills vi fick gå på båten, lite segt, men ingen större fara.
Från 19.15 till 21.15 hade vi vår buffé, helt okej mat och vin till det. Efter maten gick vi till tax-freen, och vet ni vad, det var kö IN dit. Haha. Jag och Cassa köpte gin&tonic på burk. Mums, det är gott.
Sen rulla hela kvällen på, festade runt hos olika folk i hytter där de var partaj. Var typ inte någonting vid dansgolven, haha.
Vet inte riktigt vart tiden tog vägen, men runt 10.00 på morgonen gick jag och Cassa iaf och sov i våran dubbelsäng, haha.
Idag övervägde jag om jag skulle köpa macka och sallad till mat, men blev istället köttbullebuffé. Köttbullar, mos, saltgurka och lingonsylt. Det kalaset kostade 110 kr, lite överpris kanske? Men det var gott iaf. :M Ida och Elin tog hamburgetallrik, en sån kostade 143 kr, svindyrt ju.

Och så var vi iväg, här på bussen! Elin, jag, Ida, Cassa, Natta & Samantha.
(Det var hett på vår buss;D)



Så var vi ombord! Där vi träffade Sosso. :)


En kille visade ett partytrick, vilket resulterade i detta!


Träffade på vår polare Peter Sipen.
;)


Ina dethär, klockren tjej från Sandviken (tror jag de var) ^^,


Min kamera ville bli konstig ;o



En avslutade bild på Jocke & Cassandra, tagen ute på däck nångång på morgonkvisten. ;D
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0