Valborgsmässoafton

Tjobidoo. Vakna nyss, hehe somnade under filten i sängen ett tag. Idag är det valborg, så blir lite partaj! Först blire att dra till Tai och grilla, sen dra vidare till Westerqvarn.  Har dock inte fixat nå att grilla än, så måste iväg och handla strax.

Igår kom Elin och övertalade mig om att jag skulle med på Carlingsfesten. Fick veta då också att jag tydligen va ledig från praktiken idag. :P Så då kunde jag la följa med på Carlingsfesten. Biljetten kostade 40 kr, och men den fick man gratis inträde till Silk och en cider/öl där, samt 30 % på ett köp på carlings. Dom lottade ut byxor och La palma tröjor också, men jag vann inget. ;(
Dock köpte jag ett linne med ett coolt tryck på. =) 104,50 :- kostade det när rabatten var dragen.
När klockan närmade sig 00.00 så kom det massor av folk till krogen, trodde då inte det skulle va så mkt folk dagen innan valborg och studiebidraget.

Visst var det lite häftigt? =)

Kommentarer
Postat av: karin

as snygg!

2009-05-02 @ 00:38:47
URL: http://kkoskinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0