23:23

Tjohejsan! Min dag på praktiken gick sjukt fort idag, värsta skönigt. När vi kom hem med tåget så följde Emelie med mig hem, sen drog vi till gymmet. Tog ut oss riktigt mycket, så nu känner vi båda oss väldigt duktiga, haha. =)

Förresten så drar jag, Karin, Sandra & Emelie till Idol på fredag natt. ;D Vi drar dit och köar då. Som förra året. Sandra vår sångfågel ska kolla hur det går i år. :)
Jag undrar bara hur pigg jag kommer vara, haha. Först praktik hela dagen, sen jobb på coop 17.00 - 21.15, sen till Sandra. Runt 02.30 eller nå åker vi. Så lär ju försöka sova lite innan det eftersom det är jag som ska köra både dit och hem. ;p

Imorrn har jag sovmorgon, börjar 12.00 på Lagerhaus, sen slutar jag 19.00, till stängning alltså. Så jag får lära mig hur stängningsrutinerna går till. :)


Gnattttt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0