V-ås

Har varit inne i V-ås idag. Letade efter studentklänning, skor till studenten/balen och hårinpackning. Hårinpackning är ju inte så svårt att hitta, blev en sort av Nivea, för färgat hår. Hoppas den är bra. Skor hittade jag på Skopunkten efter att jag hade provat typ 100 skor, kändes de som. ^^
Någon klänning hittade jag dock inte, kändes inte alls som det fanns mycket. Tråkigt. Får väl vänta ett tag och se om de kommer in mer i butikerna, eller så får jag beställa något från nån sida på internet. I värsta fall tar jag en klänning av mamma, som ser helt okej ut, men man vill ju ha en egen, höhö.

Såhär ser skorna ut. Alldeles lagom klack för mig, hehe.


Kommentarer
Postat av: Anonym

dom såg fula ut på bilden

2009-04-07 @ 22:41:51
Postat av: Linda

Haha suck. Tur att jag gillar dom iaf. =)

2009-04-08 @ 13:05:22
URL: http://ljanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0