Goooodbye!

Tjenis! Nu håller jag och Jonas på att dona för fullt. Eller egentligen är det väl mest han som gör det, han har inte packat klart än. Om ett tag ska vi åka in till Sara & Martin. Därifrån tar vi deras bil till Arlanda. Klockan 19.00 avgår flyget, tänk på mig då. ;) Höhö
Jag har inte blitt nervös eller något alls än, får se om jag blir de sen när det närmar sig. Inte för att jag är flygrädd eller så, tycker det mest är kul att flyga, rätt coolt också, haha att en sån stor klump bara kan flyga iväg i luften. ^^

Vet inte om jag kanske uppdaterar lite där nere också, tyckte det stod att det var gratis uppkoppling på internet på hotellet, om man har bärbar dator.. Och Jonas ska ta med sin. ;)

Ha det så bra i Sverige! :D


Pusskalas!

Kommentarer
Postat av: karin

De måste du ju göraaaaaaaa

2009-08-28 @ 15:37:30
URL: http://kkoskinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0