Hemma igen!

Jag och Nina tog bussen 14.00 till V-ås. Käkade en sallad på Vivaldi, mumsmums. Måste ju ha lite energi på stan, höhö. Blev iallefall att spendera lite pengar på nödvändiga grejor. Tog tåget 18.15 hem.

Nina när vi satt på tåget hem: "SJ borde ju tjäna asmycket pengar på oss när vi reser och så med dom.... Fast ioförsig så kostar det väl att tanka och så.."

Smartasss där, haha. ;D



Detta handlade jag.

1. Apolivas dagcreme - Ansiktskräm som jag har på kvällen. Den är mindre fet än nattkrämer.
2. Töjningar - Två 10 mm, gillar dom.
3. Dimor - Även kallat bajspiller av mig, haha. Bra att lagra upp inför resan, ifall att liksom. Vem vill sitta å bajsa hela semestern? :D
4. Bikini - Hittade denna på Gina Tricot, 19 kr/del, skapligt billigt!
5. Ögonbrynspenna - Schluutt på den förra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0