Hos Jonas

Nu sitter jag ute på Jonas altan. Jonas skjuter med hagelgevär på såndär tavla. Tror jag också ska prova sen, om han låter mig göra det. ^^ Haha.
Igår blev det en helmysig dag! Jonas hämtade mig från tåget, på kvällen åt vi mat med hans föräldrar och drack lite vin. När det började bli mörkt ute hoppade vi i deras ute bubbelpool som dom nyligen skaffat. Sex olika säten med olika massagestrålar på varje. Låg och tittade upp på himlen, på alla stjärnor. Såg faktiskt två stjärnfall. :) Det var jättemysigt. =) Kommer nån bild på oss sen när dom är inlagda på datorn. Hehe.
Senare ska vi till Sara & Martin, vi ska nog boka utomlandsresa idag. ;)


Ciaoooooooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0