Lkpg Universitet

Idag gick jag och Jenni på stan ett tag, var in på bl.a. butiken Monki. Mycket snygga kläder till bra priser! Dock hittade jag inget /: eller jo, bara en liten svart väska (bild där nere). =) 
Sen började det att ösregna, idag igen! Men det höll bara i sig i ca en timma. =)
På eftermiddagen åkte jag och Jennifer ut till Lkpg Universitet. Det var stort! Förstå att 26 000 personer pluggar där. Det är lixom dubbelt så många som bor i Hallstahammar typ. ^^ Men det var verkligen fint där, och OM man någon gång skulle vilja plugga så skulle det universitetet ligga högt på listan. Dock kände jag att, nä fyfan för att plugga... När man såg alla som satt där och nötte in nya saker. Hehe.
Om ett tag så ska jag till Jennifer, vi ska gå och sätta oss på någon uteservering senare. =) 




 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Snygg väska! :)

2009-08-14 @ 11:48:43
URL: http://emeliepetterssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0